MARKETING ȘTIRI

Atelier Introductiv de Content Writing in Cafenea: Content Coffee

[ad_1]

S-a tot spus ”Content is King.” Și eu o spuneam cu ani în urmă. Cu fermitate chiar. Experiența mi-a arătat că e mult mai mult. De fapt, content writing este pârghia între două universuri: online și offline, ambele având în centrul lor omul.

Content writing, prin puterea cuvântului, a mesajului cu intenție și plasat în context, aduce omul, cumpărătorul, cititorul, din lumea lui activă în online. Tot content writing (și copywriting)  este cel care simplifică viața omului prin comunicare și e-comm. Produsul / serviciu descris și postat online este adus în lumea cumpărătorului, a omului, a noastră.

Pare o metaforă, dar dacă încercați să vizualizați, veți percepe altfel cum se întâmplă. 

Ce vă propun?

Să scoatem content writing din sfera abstractului și să clarificăm cele patru de mai sus: text, context, intenție, oameni. Să ne împrietenim cu aceste cuvinte, până termenii vor avea conexiuni cu… sens.

Concret: vă invit la o serie de ateliere ținute în cafenea. Vor fi tematice, modulare.

Ca o glumă, un fel de mobilier din bucăți, căruia dacă totuși lipsește un șurub e aiurea. Biblioteca devine pat.  🙂

Acesta este primul ”modul”,  introductiv,  în content writing, unde vom fi relaxați și ne vom împrieteni cu acest conținut scris, cu articole și nu numai. Și apoi, veți vedea că scrierea de articole devine altceva.

De ce în cafenea și de ce Content Coffee?

O minte liniștită și un mediu prietenos conduce spre învățare. Pentru că orice sală de curs care ți-ar aminti de școală te-ar putea rigidiza și te-ai putea opune oricărei idei noi, astfel ai opri curiozitatea de a afla mai mult. Pentru că e un mediu calm și cald al învățării neconvenționale. Pentru că mirosul cafelei e o experiență în sine, o altă formă de marketing. Pentru că în toate e conținut … inclusiv de cofeină. Pentru că între oameni creăm noi conexiuni, iar învățarea, încă o dată, devine locul experienței, acel loc unde se formează amintiri. Și, poate, amintindu-ți fapte, acte, îți vei aminti și ceva folositor din ce vom face în cele 2.5 ore.

Pentru că la final, indiferent de ce alegi să faci cu informația, mi-ar plăcea să fi mulțumit, content,  de experiență.

Nivel curs

E introductiv, acesta este primul curs / atelier dintr-o serie.

Următoarele teme vor  avea teme conexe, aprofundând structură, documentare, planificare, avatar, fiecare tip de personalitate vs avatar vs tip de produs etc.

Continuitatea acestor ateliere depinde și de interesul vostru. Acesta pentru că atelierul se ține cu un grup de minim 10 persoane.

E pentru tine?

Da, dacă:

  • dacă ești soloprenor, antreprenor, freelancer și vrei să scrii mai bine;
  • dacă vrei să deprinzi principii și sisteme de gândire, nu rețete;
  • dacă vrei să știi pentru cine scrii și de ce, de multe ori, ”șabloanele” nu au cârling, nu atrag;
  • dacă ești în breasla copywriters, content writers și nu mai vezi sens în ceea ce faci, iar asta se vede în stilul tău;
  • dacă pur și simplu vrei să scrii orice online și nu numai;
  • dacă vrei  să simplifici și să vezi online-ul ca pe o oglindă a vieții. Poate atunci totul ar avea sens. Pentru tine și afacerea din care faci parte.

Cum se va desfășura?

  • Clarific, pe cât de simplu cu putință și cu exemple sau comparații aplicate să asimilați. Promit că voi vorbi puțin, deși sunt un fel de nepoata lui Ion Creangă. Asta și pentru că am multe de spus.
  • Vin cu un exemplu concret pe marginea căruia determinăm împreună  text, context, intenție, om și cum ar putea fi simplificată nevoia în cuvinte cheie sau întrebări.
  • Alegem 2 -3  afaceri sau produse sugerate de voi, în funcție de cât ne permite timpul. Clarificăm basic : text, context, intenție, om, nevoie  și vom scrie scurte articole pentru a răspunde nevoii clientului imaginar.

Ce primești?

  •  2.5 ore de atelier într-un mediu prietenos pentru tine și învățării;
  • Suport  curs, via email după. Să ai noțiuni scrise. Nu vom folosi ppt și /sau alte treburi. Aș prefera întrebări din partea voastră;
  • Sper eu, pleci cu un sistem de gândire care te va ajuta să scoți content writing din sfera abstractului și să îl pui în lucru pentru oameni;
  • O gustare ușoară de tip coffee break (poți avea și ceai la acea oră)  și un ceva dulce. Acestea sunt să te îndulcești creativ. Posibil să vrei mai mult văzând prăjiturile din galantar. Treaba ta!:)
  • Un atelier cu o abordare aparent arhaică, dar vei vedea efectul în practică: scrisul de mână. 🙂 Nu, nu trebuie să vii cu caiet și pix, aduc eu.
  • Posibil ca după atelier să simți că ești mai creativ. Posibil chiar să fi atunci, ține de tine să devii creativ prin exercițiu.

Unde?

Tucano Caffe Madagascar, AFI Cotroceni

Pentru conținut la cald, avem nevoie de un mediu prietenos.

Când?

27 octombrie 2022, 18.30,  Afterhours

Plata

Exclusiv online cu cardul pe site-ul trans-formare.ro

Ce voi face?

Voi clarifica principii până le înțelegi principii ce pot fi extinse și asimilezi, pentru a le putea aplica singur în situații diferite.

Ce nu voi face?

Nu  vă dau templates, șabloane, texte de-a gata sau alte chestii. Îmi doresc să îți dau undița să pescuiești o viață, nu peștele să mănânci o zi.

Ce ziceți, ne vedem la o cafea, învățăm să pescuim în OCEAN-ul content writing?

NB:

.1  Am o provocare. OCEAN e una dintre temele des abordate de mine în determinarea avatarului de client. Știți de la ce vine acronimul? Indiciu: E tema a șase ateliere viitoare și e vorba despre om. 🙂

2. Vii la o cafea?

Detaliile atelierului de content writing  sunt aici .

Corina Ștefan

Articolul <strong>Atelier Introductiv de Content Writing in Cafenea: Content Coffee</strong> apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.

[ad_2]

Source link

S-ar putea să-ți placă și...